1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. 190 жалби за месец са постъпили в Комисията за защита на потребителите в Бургас

190 жалби за месец са постъпили в Комисията за защита на потребителите в Бургас

Те са най-вече за отменени и дублирани резервации, лоша хигиена и некачествено обслужване

190 са жалбите от 1 юни досега, постъпили в откритите приемни по южното Черноморие, съобщи пред БНР Николай Стойков, началник на Комисията за защита на потребителите в Бургас. Жалбите са най-вече за отменени и дублирани резервации, лоша хигиена и некачествено обслужване.

"Прави впечатление, че организираният турист, който е дошъл с туроператор на Черноморието, чужденците най-вече, отправят своите рекламации директно към туроператора, а не към комисията. В крайна сметка затова са разкрити приемни, за да може реакцията да е бърза. Ние имаме стационарни екипи и на момента се отреагира веднага, ако не - най-късно на другия ден", каза Стойков.

 

 

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.