1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. Български браншови организации спечелиха близо 10 милиона евро за реклама на мляко и вино по света

Български браншови организации спечелиха близо 10 милиона евро за реклама на мляко и вино по света

Половината от бюджета на проектите се осигурява от Европейския съюз

Български браншови организации спечелиха близо 10 милиона евро за реклама на мляко и вино по света, съобщиха от Държавния фонд "Земеделие".

Първата програма е българо-румънска и е за реклама на вино на пазарите на Русия и Китай. С европейски пари ще атакуваме и пазарите на Австралия и Обединените арабски емирства с промоция на кисело мляко, бяло саламурено сирене и кашкавал. Третата програма е насочена към пазарите на Русия и Бразилия.

Половината от бюджета на проектите се осигурява от Европейския съюз, 30% са съфинансиране от Фонд „Земеделие”, а браншовите организации ще набвят 20 на сто от средствата.

В рамките на тази кампания България се нарежда на второ място по брой одобрени програми и обем на финансиране сред всички страни членки.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.