В момента холдингът е с около 37-38% пазарен дял
Настоящите цени от гледна точка на производителя са доста ниски. В една кутия цигари 80% е акциз и ДДС, обясни шефът на "Булгартабак" Иван Биларев. Той добави, че благодарение на добрите финансови резултати на холдинга е станало възможно намалението на някои продукти.
С баланса на приходи и на разходи, който холдингът е направил, може да си позволи сегашните цени на пазара. Това дава възможност за възвръщане на част от загубения пазарен дял на вътрешния пазар. Частта на акциза в цената е много висока. Много компании увеличават цената по тази причина - защото не могат да издържат на разходите, които имат, обясни шефът на "Булгартабак".
От началото на годината като цяло спадът на бандеролния пазар е с не по-малко от 35-40%.
"Булгартабак" в момента е с около 37-38% пазарен дял.
В скоро време холдингът подготвя нова визия на основни продукти. Посоката е в подобряване на качеството на опаковката и преминаване във формат раунд корнър на продукти, които са в традиционна опаковка т.нар паралелепипед.