Двуезичният гайд (на български и английски език) е с обем 350 стр.
Каталогът на българското вино вече е в търговската мрежа. Информацията в него е разделена на две части. Първата включва подробна информация за голяма част от избите в България, включително GPS координати, търговски офиси, технологична информация, допълнителните услуги, които предлагат – като дегустации, хотелска част, подробна информация за лозята. Втората част представлява класация на голяма част от вината на пазара, оценени по 5-звездна система. Дегустаторите не са професионалисти, а се самоопределят като образовани ценители. Именно това е и основата идеята на Каталога на българското вино 2013 г. – създадено от ценители за ценители.
Подобни каталози са традиционни за държавите с развит винен бизнес, а родното издание се стреми да затвърди имиджа на България на атрактивна и интересна дестинация за винен туризъм. Стремежът на издателите е каталогът да се превърне в традиция и да излиза всяка година.
Двуезичният гайд (на български и английски език) е с обем 350 стр. и се разпространява във винени магазини, книжарници, големите търговски вериги и други избрани обекти. Издатели са КА&ТА, а цената му е 15 лв.