1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. Конференция „Устойчиви търговски марки” в Лондон: BASF прави устойчивостта реална

Конференция „Устойчиви търговски марки” в Лондон: BASF прави устойчивостта реална

Специфични пазарни концепции водят до устойчиви решения

„Ние създаваме химия за устойчиво бъдещее мотото на BASF. Как водещата в света химическа компания стига до устойчиви решения, ще стане ясно на първата в Европа конференция „Устойчиви търговски марки” в Mermaid Conference Center, Лондон, на 27–28 ноември 2012 г. BASF е основен спонсор на събитието, чийто домакин е базираната в САЩ медийна компания Sustainable Life Media. Присъстващите 400 бранд стратези, идейни лидери и иновативни дизайнери представят световни марки, както и стартиращи компании, неправителствени организации и доставчици на решения.

Акцент в програмата е семинарът „ Създаване на стойност на търговска марка с прилагането на устойчиви решения през целия жизнен цикъл, модериран от д-р Дирк Фоесте, вицепрезидент на BASF за устойчива стратегия. Семинарът демонстрира как участници във веригата на стойността постигат обща цел да отговорят на пазарните очаквания и да създадат допълнителна стойност на марките чрез прилагането на устойчиви решения. Лекторите са:

  • Кармел Маккуейд, мениджър по климатичните промени, Marks and Spencer
  • Д-р Кристоф Гюнтер, ръководител на инициативата за устойчивост SET, Европа, BASF
  • Видар Гундерсен, мениджър по устойчивост, BioMar

„Нашите иновативни средства и разнообразие от специфични пазарни подходи към устойчивост подпомагат индустриите в по-устойчивото производство на техните стоки и значителното повишаване на стойността на търговската им марка – обяснява д-р Дирк Фоесте, който отговаря за устойчивата стратегия на BASF. Добър пример е SET, инициативата за устойчивост на компанията, насочена към храненето и здравето. Този подход, фокусиран върху потребителя, идентифицира свързани с устойчивостта въпроси, оптимизира устойчивостта на производствените процеси чрез по-добро оценяване на жизнения цикъл и насърчава прозрачността на всички участници в цялата верига на стойността”. Видар Гундерсен разяснява как SET е помогнала на BioMar да създаде по-устойчиви продукти от сьомга и как компанията използва специфично средство за симулация, за да идентифицира най-екологично ефективните рецепти за храна на рибите.

В иновативната лаборатория на BASF, озаглавена „Научете от опит: Как да направим устойчивостта реална”, примери от практиката помагат на участници в конференцията да експериментират и да видят сами как BASF оптимизира устойчивостта на продуктите съвместно със своите потребители. Демонстрационните примери преминават от създаване на по-устойчиви продукти от сьомга и свинско месо, през чиста бирена филтрация и стабилизация и достигат до решения за биоразградими опаковки, както и съставки за индивидуална грижа и решения, които отговарят на потребностите и очакванията на загрижени за околната среда клиенти.

Повече информация за SET, инициативата за устойчивост на BASF, може да намерите в Интернет на www.set.basf.com. Подробности за конференцията „Устойчиви търговски марки” в Лондон е налична на адрес: www.sustainablebrands.com/events/sblondon.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.