1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. От Шуменско пускат на пазара и тъмна бира

От Шуменско пускат на пазара и тъмна бира

Компанията е успяла да постигне дял от 16% от общия пазар на бира у нас

Карлсберг България пуска на пазара нова търговска марка за студените месеци на годината - Шуменско Тъмно. Това съобщиха днес от компанията по време на официалното представяне на новия бранд, пише Дневник. Формулата на продукта е избрана след потребителски и пазарни проучвания, уточниха от дружеството, а алкохолното съдържание е стандартното за сегмента 5.5%. Позиционирането на българския пазар ще е малко над средните ценови равнища, тъй като тъмното пиво е по-луксозен продукт от масово продаваната бира, заяви Камен Алексов, маркетингов директор в Карлсберг България.

Шуменско червено няма да се завърне на пазара засега, допълниха от компанията. Пивото, определяно за "екзотично и интересно" не среща нужния интерес на публиката, за да оправдае производствените разходи на предприятието, въпреки многото си верни фенове.

Шуменско тъмно ще се предлага в стандартните стъклени опаковки от 0.5 л. и PET от 2 л., както и наливно в кегове от 30 л. От началото на ноември компанията ще предлага и промоционални пакети от Шуменско Тъмно и Шуменско Премиум 2л. с подарък чаша.

Голямата сезонност на продукта предвижда акцент на продажбата му през зимните месеци. Според Алексов, предприятието е способно да предлага тъмното пиво целогодишно стига да срещне нужния интерес сред традиционно консервативния български потребител.

Данни, предоставени от Карлсберг България сочат, че от Шуменско са успели да постигнат дял от 16% от общия пазар на бира у нас. Официални данни за състоянието на сектора се очаква да бъдат оповестени в края на октомври от Съюза на пивоварите в България.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.