1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. Позитивни потребителски нагласи в Германия

Позитивни потребителски нагласи в Германия

Това поражда допълнителни надежди за най-голямата европейска икономика през новата година

Потребителското доверие в Германия е нараснало изненадващо, пораждайки допълнителни надежди за най-голямата европейска икономика през новата година, предаде ДПА.

Нюрнбергският институт за пазарни проучвания GfK съобщи, че неговият индекс за предварителните нагласи на потребителите в страната е нараснал от 5,5 на сто през януари на 5,7 на сто за февруари.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.