Япония и Южна Корея – перспективни пазари за САЩ

Основната задача на експортната асоциация е да се разширят пазарите и да се търсят алтернативни дестинации

Азиатските пазари извън Китай са най-големите купувачи на американско говеждо месо през юли. Най-засилен е интересът в Южна Корея и Япония, показват данни на Американската асоциация за износ на месо.

Износът на говеждо за Япония се е увеличил с 12% в сравнение с юли 2015 г. За страната на „изгряващото слънце“ са изнесени 143 000 тона на стойност 836 милиона долара, което е ръст от 4 на сто. Американският експорт към Южна Корея нараства през юли с цели 37%. В стойностно отношение той достига 94 милиона долара или покачване с 27%.

Ръстът към Япония и Южна Корея компенсира спада в износа за Египет. Египет е ключов пазар за САЩ, особено на карантия от говеждо. Доставките през юли обаче са се сринали с 26%. Япония, Южна Корея, Мексико и наскоро възобновеният южноафрикански пазар са най-динамичните за американски вторични продукти. Към тях се прибавят Колумбия и Чили.

Производителите в САЩ са доволни от нарастващото търсене на американско говеждо. Основната задача на експортната асоциация е да се разширят пазарите и да се търсят алтернативни дестинации. От януари до юли 2016 износът на вторични продукти от САЩ е нараснал с 6%, в сравнение със същия период на миналата година.

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.