1. Начало
  2. Новини
  3. Празници и обичаи
  4. С 10% са намалели продажбите на яйца в Италия

С 10% са намалели продажбите на яйца в Италия

Италианците са похарчили по-малко пари за подготовката и трапезата за отминалите великденски празници

Италианците са похарчили по-малко пари за подготовката и трапезата за отминалите великденски празници, пише в. "Република", позовавайки се на данни на италианската Конфедерация на селскостопанските производители Колдирети, цитирана от БТА.

Осем от 10 италианци са прекарали Великден у дома и така са спестили пари от пътуване. Петдесет и седем процента от италианците са свили  разходите за храна. С 10 процента са намалели продажбите на яйца и на традиционния италиански великденски козунак, наричан гълъб заради формата си. Двайсет и четири процента са предпочели да използват храната, останала от едното ядене по време на великденските празници, за да подготвят следващото ядене, показват данните.

Информацията сочи още, че 31 на сто от италианците са купували от всички храни, които са купили и за миналия Великден, но в намалени количества. Като цяло италианците са похарчили 1.2 млрд. евро за великденските празници, което е със 7 процента по-малко в сравнение с 2011 година.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.