1. Начало
  2. Новини
  3. Производство и преработка
  4. Улесняват презентирането на външни пазари

Улесняват презентирането на външни пазари

283 са винарските предприятия у нас

Облекчени условия за производителите, които искат да презентират винени напитки на външни пазари от трети страни. Изискването е организацията да бъде създадена най-малко две години преди подаване на проектното предложение отпадна.

Схемата за подпомагане ще работи в трета поредна програма за периода от 2018 до 2023 г. 283 са винарските предприятия у нас към момента. Рекламата включва флаери, билбордове, брошури, видео клипове, както и участия в международни изложения.

От изброените държави може да бъдат поканени представители на винената индустрия като търговци, блогъри, журналисти и производители, които да отразят даденостите у нас. А целта е сключване на договори с бъдещи контрагенти.

Добрата рекламна кампания на бизнеса е важна за успешната реализация на продукцията. На пазарите в трети страни българското вино се приема добре и запазва позиции. Червените сортове преобладават при експорта. Тенденцията през последните 6 години сочи, че износът е около 62-64 млн. литра.

Гледайте още в Новините на АгроТВ

Автор: Цветелина Влайкова

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.