1. Начало
  2. Новини
  3. Растителна защита
  4. BASF увеличи целите си за продажби през 2020 г. на подразделение "Растителна защита" до 8 милиарда евро

BASF увеличи целите си за продажби през 2020 г. на подразделение "Растителна защита" до 8 милиарда евро

Снимка:

Компанията ще продължи да разширява своето портфолио от решения

BASF увеличи дългосрочната си цел за продажби на отдел "Растителна защита", като очаква  продажбите да достигнат над 6 милиарда евро до 2015 г. и 8 милиарда евро до 2020 г. (преди това: 6  милиарда евро през 2020 г.). В подкрепа на това BASF ще инвестира между 2013 г. и 2017 г. приблизително 1,8 милиарда евро за изграждане и модернизация на производствените мощности и капацитета си за изготвяне на формули. BASF също така ще продължи да разширява своето портфолио от решения и ще задълбочава инициативите, които подпомагат производителите в цялостното управление на стопанствата им.

"Постигнахме голям напредък през последните няколко години.  Показахме устойчив растеж както в нашите продажби, така и в приходите и сме уверени, че ще продължим с това развитие", каза Маркус Хелдт, президент на отдел "Растителна защита" на

BASF. "Този успех се дължи на нашия ангажимент да предоставяме иновации, които помагат на производителите да се справят с предизвикателствата, породени от глобалните мегатенденции. Те подчертават значението не само на достатъчно, но също така и на висококачествена храна за нарастващото население на земята. Ние продължаваме да разширяваме нашето портфолио както с РЗ решения така и отвъд растителната защита, за да предоставим на производителите интегрирани технологии, които могат да им помогнат да управляват бизнеса си по-ефективно. "

Увеличаване на инвестициите в иновативни решения

В периода 2013-2017 г., BASF ще удвои годишните инвестиции в производствени мощности за отдел "Растителна защита" от приблизително 150  милиона евро на година на повече от 300 милиона евро. Наред с другото, тази сума включва планове за разширяване на производствените мощности за най-продаваните фунгициди F500® и Xemium® в Германия, както и за ключовите хербициди Дикамба и Kixor ®, които се произвеждат в САЩ. BASF планира също така да изгради нови или да разшири съществуващите  си заводи  на няколко места по света, по-специално в Азия.

Възможностите за общите върхови продажби на иновативните РЗ продукти на BASF,  лансирани на пазара  между 2010 г. и 2020 г., сега се оценяват на 1,7 милиарда евро, с 500 милиона евро повече в сравнение с предходната година. Стойността на новите разработки по всички показатели до голяма степен се поддържа от успешното лансиране на пазара на нови продукти. Значителен принос се очаква от Xemium, от обещаващи нови хербициди и толерантни към хербициди решения, заедно с продукти от новите области на Функционални решения. За да постигне своите цели, BASF ще запази ангажимента си за инвестиране на около 9% от продажбите на отдел "Растителна защита" в развойни дейности, насочени към разработването на нови активни съставки, формули и решения отвъд  растителната защита.

Разширяване на портфолиото чрез Функционални решения

Функционалните решения, новосъздаденият отдел на BASF за решения отвъд границите на традиционните продукти за растителна защита, до голяма степен значително ще разшири портфолиото на BASF от решения за производителите. Чрез завършената структурна интеграция с базираната в САЩ компания Becker Underwood, BASF се превърна във водещ глобален доставчик на третиране на  семена, включително биологични, и може допълнително да помага на производителите да подобрят и увеличат производството си.

"С научноизследователския капацитет на BASF и иновативната продуктова гама, Функционалните решения са уникално позиционирани да извлекат полза от напредъка, постигнат чрез нашите интердисциплинарни изследвания в областта на химията и биологията,", каза Юрген Хуф, старши вицепрезидент на отдел Функционални решения. "Това ще ни помогне да отключим земеделския потенциал в нови области като управлението на почвите, където търсим продукти за подобряване, управлението на водите и хранителните вещества в почвата."

В допълнение към продуктите за подсилване на семената и иновациите за по-добро управление на почвите, Функционалните решения също ще предоставят технологии, които да помогнат на растенията да се справят по-добре със стресови фактори като суша, студ, недостиг на хранителни вещества и по този начин да укрепват тяхното здраве. Чрез засилване на добре утвърденото портфолио от концепцията AgCelence®, BASF ще даде допълнителна възможност на производителите да подобрят общото качество и продуктивността на своите култури, което да доведе до по-високи добиви, по-високо качество и ефективност на реколтата.

Разширяване на инициативите за ангажиране на производителите

Друг ключов двигател на бизнеса за BASF ще останат инициативите за ангажиране на производителите, които се фокусират върху три ключови области: специфични агрономически консултации, услуги за намаляване на риска и глобални земеделски мрежи. За разнообразния европейски пазар BASF е разработила редица решения и услуги, които да позволят бързия трансфер на технологии и умения на всички пазари. Един пример е мрежата на BASF от ферми в областта на биоразнообразието, където компанията активно си сътрудничи с професионални земеделски мениджъри и независими експерти, за да покаже как модерното земеделие може да върви ръка за ръка с мерките за подпомагане на местните диви животински и растителни видове.

"Ние ще продължим да разширяваме тези инициативи, да разработваме допълнителни такива, а също и да създаваме стратегически партньорства с водещи фирми в областта на земеделието", каза Винсънт Гроу, старши вицепрезидент, BASF "Растителна защита" за Европа, ОНД, Африка и Близкия изток. "С предоставянето на решения, съобразени с местните нужди на производителите, ние по най-добър начин можем да подпомогнем увеличаването на добивите и качеството на тяхната продукция, като същевременно намалим производствените рискове."

За направление „Растителна защита“ на BASF

С продажби от около 4,7 милиарда евро през 2012 г., направление „Растителна защита“ на BASF предоставя иновативни решения за защита на посеви, тревни площи и декоративни растения, за борба с вредителите и за нуждите на общественото здраве. Портфолиото включва също така и технологии за третиране на семена и биологичен контрол, както и решения за управление на водите, хранителните вещества и стреса при растенията. Направление „Растителна защита“ на BASF е водещ иноватор, който подкрепя производителите при оптимизацията на земеделието, в подобряване ефективността на техния бизнес и в подобряване качеството на живот на нарастващото население на света. Допълнителна информация може да бъде намерена в интернет на www.agro.basf.com .


 BASF - The Chemical Company

BASF е най-голямата химическа компания в света – „The Chemical Company“. Нейното продуктово портфолио включва химикали, пластмаси, повишаващи качеството продукти и препарати за растителна защита от една страна, а от друга - нефт и газ. Ние обединяваме икономическия успех, опазването на околната среда и социалната отговорност в едно цяло. Чрез наука и иновации, ние даваме възможност на нашите клиенти в почти всички индустрии да намерят отговори на настоящи и бъдещи нужди на обществото. Нашите продукти и решения допринасят за опазване на ресурсите, като осигуряват храна и спомагат за подобряване качеството на живот. Обобщили сме този принос в нашата корпоративна цел: „Ние създаваме химия за устойчиво бъдеще“. През 2012 г. BASF отчете обем на продажбите на стойност 72,1 милиарда евро и повече от 110 000 служители към края на годината. Допълнителна информация за BASF можете да намерите в интернет на адрес www.basf.com .

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.