Компанията събра на тържество приятели, клиенти и партньори
Официален старт на Ариста Лайфсайънс България беше даден на стилно тържество в столицата в присъствието на приятели, клиенти и партньори. Ариста обединява трите компании Агрифар, Ариста и Кемтура. Работата по създаването на новата фирма е стартирала в началото на 2016 г. Към момента Ариста Лайфсайънс България има портфолио с повече от 40 иновативни продукти за растителна защита, както и биостимулатори.
Специален гост на събитието беше Джозеф Михрина, маркетинг директор на Ариста за Европа, Близкия Изток и Африка. По думите му стартът на Ариста в България е част от плана на компанията за разширяване на позициите й в Европа.
Продуктите на Ариста се произвеждат в производствените й предприятия във Франция и Белгия, базирайки се на развойната дейност при стимулаторите в Сен Мало, Франция, и при обеззаразителите на семена в Ившам, Великобритания.
По думите на Петко Иванов, управител на Ариста Лайфсайънс България, екипът у нас е малък, но сплотен и професионален, силно мотивиран и амбициран.
Компанията е водеща за обеззаразители в България, с продуктите Витавакс и Ранкона. С доказани качества са и балурицидите Пантера и Селект Супер, инсектицидите Нуреле Д и Цитрин Макс.
Ариста има отлични предложения и при растежните регулатори и биостимулаторите като Атоник, Руут и Сиаптон.
През 2017 г. Ариста ще регистрира 5 нови продукта и три разширения на етикети.