1. Начало
  2. Новини
  3. Растителна защита
  4. Успехите на БАСФ България през погледа на Европа

Успехите на БАСФ България през погледа на Европа

В страната ни компанията се възприема като надежден партньор, подкрепящ фермерите

На 10.09.2013 г., по време на официална пресконференция в хотел Гранд Арена Кемпински, Банско, г-н Екарт Щайн – Маркетинг мениджър за Европа и вицепрезидент на отдел "Растителна защита" в БАСФ заяви, че компанията е убедена в потенциала за развитие на земеделието в Източна Европа. През последните години БАСФ направи значителни инвестиции в изграждането на екипа си и внедряване на ефективни растителнозащитни решения на пазара. Това е и посоката, в която компанията ще продължи да работи в бъдеще, допълни той. „Изключително щастливи сме, че в България БАСФ се възприема като надежден партньор, подкрепящ фермерите в ефективното използване на потенциала на земята им за постигане на печелившо българско земеделие“, добави  г-н Щайн.

„През последните 5 години растителнозащитният пазар в България почти се удвои, за същия период, продажбите на БАСФ нараснаха близо 5 пъти“, сподели г-жа Ваня Горчева, Мениджър за страната на отдел Растителна Защита в БАСФ. В своето изявление тя разказа как Clearfield технологията за производство на слънчоглед нараства от 700 хил. дка през 2008 г. на 3 млн. и 500 хил. дка през    2012 г., и очакванията за 2013 г. са за 4 млн. дка, което се равнява на почти половината площи слънчоглед в България.

Г-жа Горчева подчерта, че третиранията с фунгициди в житни тази година са нараснали като площи с 10%, а като стойност с 20%, което ясно показва тенденцията в използването на по-качествени фунгициди от по-високи ценови сегменти. По предварителни данни през 2013 г., 80% от житните култури са третирани с фунгициди. БАСФ предлага най-богатото портфолио в житни - 4 фунгицида в различните ценови сегменти – един в basic сегмента, два в standard сегмента и един в premium сегмента, и те бележат забележителен ръст.

От думите на г-жа Горчева стана ясно, че Дует Ултра от basic сегмента и Танго Супер от standard сегмента се налагат като категоричен избор за масовото производство, като се прилагат с хербицид и/или за второ третиране. „Новият ни фунгицид – Капало от standard ценови сегмента и Алегро от линията AgCelence в premium ценови сегмента, се оказаха категоричният избор за най-интензивните стопанства и за земеделците, които са убедени от практиката, че разликата в добивите често е следствие от качеството на фунгицида, който използваш“, добави г-жа Горчева.

„БАСФ продължава да расте по-бързо от пазара и да утвърждава лидерските си позиции. Все повече земеделци постигат изключително добри добиви в съвместната ни кауза „За Печелившо Българско Земеделие“, доверявайки се на нашите продукти. “Едрите земеделци, които имат стопанства над 5 хил. дка са основните клиенти на продуктите на БАСФ. Те са ограничен брой и работят с нас от дълги години. Фактът, че те третират с нашите продукти година след година е най-голямото доказателство за качеството на продуктите ни и нещо повече, че продуктите ни са подбрани съобразно икономическата ситуация в българското земеделие. Едрите земеделци са бизнесмени – както много често сме казвали – те търсят икономически ефективните продукти за растителна защита – тези, които ще им помогнат да увеличат печалбите си“, заяви г-жа Горчева.

„Най-голямото удовлетворение за екипа на БАСФ е доверието от страна на земеделците, ориентирани към печеливш бизнес, при внедряването на нови продукти на пазара. Забележителен беше успехът на Капало – направихме три допълнителни вноса, за да задоволим търсенето, както и на Спектрум – количествата се изчерпаха в рамките на месец“, допълни г-жа Горчева.

Целия материал четете в рубрика Актуално на портала...

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.