1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. ЛАМБОРГИНИ излиза на пазара с нови модели от серията R4 с безстепенна трансмисия

ЛАМБОРГИНИ излиза на пазара с нови модели от серията R4 с безстепенна трансмисия

Те са много по-икономични, комфортни и лесни за управление

ЛАМБОРГИНИ представи на пазара R4 100 VRT и 110 VRT – два модела универсални трактори, оборудвани с безстепенна трансмисия в мощностния клас около 100 к.с. Премиерата им беше по време на изложението SIMA в Париж.

Производителят е взел под внимание това, че земеделските производители искат не само трактори, които са комфортни, но също така искат машините да бъдат произведени според все по-строгите стандарти и да бъдат лесни за използване. ЛАМБОРГИНИ е изпълнил тези изисквания, като е оборудвал моделите със собствена разработка на безстепенна трансмисия. Във всеки от двата диапазона – работа на полето и транспортен, почти 100% от мощността на двигателя се предава по механичен път, за разлика от хидравличното, което е сведено до минимум. Това води до значително по-висока ефективност в сравнение с подобни трансмисии с по-голям процент на предаване на мощността по хидравличен път. Резултатите от това е значително по-ниският разход на гориво при ниски обороти на двигателя.

Друга положителна характеристика е, че максималната скорост от 40 км/ч е постигната при обороти на двигателя от само 1800 об./мин, което води до значително намаляване на разхода на гориво и нивата на шум и вибрации. За различните области на приложение трансмисията разполага с три режима на работа – ръчен, автоматичен и режим ВОМ. В допълнение, ЛАМБОРГИНИ VRT има система за активно управление на спирането, наречена PowerZero. Това позволява на трактора да остава в покой дори и на стръмен наклон, без да се използва основната спирачка, а след това да потегли отново само чрез натискане на педала на газта, без да се използва съединителя. Хидравличната ръчна спирачка също е нова. Тя, както при леките автомобили, прави управлението на машината по-лесно и по-безопасно.

Моделите ЛАМБОРГИНИ 100 VRT и 110 VRT се задвижват от модерни 4-цилиндрови турбо-дизелови двигатели Deutz (TIER III) с мощност 99 к.с. и 109 к.с., снабдени с електронно управление и интеркулер. И двата двигателя могат да работят със 100% биодизел (B100).

Стандартното оборудване на новите ЛАМБОРГИНИ VRT е доста богато: ВОМ с три скорости (540/750/1000 мин-1 или 540/1000 + синхронен), електрохидравлично управление на блокажа на диференциалите, хидравлична система с 60 л/мин дебит на помпата, максимална товароподемност на навесната система 5 300 кг, голям ъгъл на завиване на предните колела от 550, осигуряващ отлична маневреност при всякъкви работни условия. Като допълнително оборудване тракторите могат да бъдат оборудвани с хидравлична система с 93 л/мин дебит на помпата и увеличена товароподемност на навесната система 6 200 кг с допълнителни хидравлични цилиндри.

ЛАМБОРГИНИ VRT е всичко, което може да предложи един универсален трактор, подходящ за всякакви видове работа, като същевременно осигурява комфорт на най-високо ниво при работа и управление.

 По време на изложението SIMA в Париж ЛАМБОРГИНИ представи и моделите R2 Target като допълнение към R2 серията

Новите им двигатели са оборудвани с горивна система, впръскваща горивото под високо налягане, което подобрява мощността и намалява разхода на гориво. Не е нужно да уточняваме, че двигателите с електронно управление са одобрени за използване на 100% биодизел (B100).

Новите двигатели SDF TIER III предлагат и една нова характеристика: технологията Hydraulic Roller Tappet (HRT система), която е включена в системата за осигуряване на оптимално управление на времето на впръскване на горивото в горивната камера. Електрохидравличен клапан управлява процеса на впръскване. При стартиране на двигателя, например, при ниски температури, HRT системата повдига плунжера на дюзата, с цел осъществяване на предварително впръскване. Това води до елиминиране на белия дим от двигателя, когато стартира при ниски температури и помага за оптимизиране на ефективността на двигателя още при самия старт.

На външен вид новите модели се отличават с новия капак на двигателя и с модерната и удобна кабина с четири колони, която предлага отлична видимост и лесно качване и слизане от трактора, благодарение на широките си врати.

На първо място, R2 TARGET моделите на ЛАМБОРГИНИ са насочени към земеделските производители, които търсят стабилен, надежден трактор в класа от 60 до 90 к.с., но също така и за такива, които не търсят машина с множество електроника по нея. Ето защо R2 TARGET е напълно подходящ за работа във фермата или на полето и е една интересна нова алтернатива на тракторите втора употреба.


 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.