“Варекс” ООД ще представя и марката Massey Ferguson за България

Решението за промяна в дистрибуторската мрежа е част от общата стратегия на собственика на бранда

Считано от днес, 16 април, “Варекс” ООД ще представя и марката Massey Ferguson за България. Решението за промяна в дистрибуторската мрежа в страната ни е част от общата стратегия на собственика на бранда – американската корпорация AGCO  за развитие на европейската дистрибуторска мрежа.

„Машините с марката Massey Ferguson са познати и харесвани на нашия пазар и за нас е голямо предизвикателство да надграждаме постигнатото до момента. Очакванията от нас са много големи, което допълнително ни мобилизира да въведем по-стегната организация на съществуващия ресурс от сервизни специалисти най-вече. Предстои да увеличим персонала и да разширим сервизната мрежа, така че да оптимизираме нашия екип и да подобрим териториалното покритие", съобщи специално за AGRO.BG Елисавета Маркова, съдружник и управител във “Варекс” ООД.

„В рамките на последните седем години, през които си партнираме с AGCO, изградихме доверие и постигнахме взаимно разбирателство за начина на съвместната работа. Много сме доволни и същевременно горди от факта, че корпорацията непрекъснато инвестира в разширяване и подобряване на производствените си мощности. Клиентите оценяват факта, че продуктите са на високо технологично ниво и същевременно са с достъпни и разумни цени. Това съвпада и с нашето виждане за бизнес – всички по веригата да са доволни. Ние сме връзката между производителя и потребителя и от нас се очаква да предложим най-доброто от производителя – продукт, обучение и обслужване. Стараем се да осигурим на клиентите безпроблемна работа с нашите машини в стопанствата им“, подчерта Маркова.

Амбицията на “Варекс” ООД  е да повиши пазарния дял на марката Massey Ferguson значително и да отговори максимално на очакванията на клиентите. При така наситения пазар на селскостопанска техника с различни марки, личната връзка с клиента остава най-важния фактор за избор от страна на земеделския производител.

„Ние ще се фокусираме върху индивидуалния подход към клиентите, особено върху новото поколение фермери. Мотото на Massey Ferguson е “Световният опит работи заедно с Вас” и ние ще се постараем по един нов начин да представим преимуществата на тази марка, която се развива повече от 160 години. Непрекъснатото усъвършенстване на моделите, съобразени със съвременните изисквания за ефективна работа в стопанствата доказва, че марката има ясна визия за бъдещето и се е насочила към новото поколение фермери, което ще оцени преимуществата й“, заяви Елисавета Маркова.

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.