1. Начало
  2. Новини
  3. Институции
  4. 179 милиона евро отделя Европейския съюз през следващата година за маркетингови кампании на храни и аграрни продукти

179 милиона евро отделя Европейския съюз през следващата година за маркетингови кампании на храни и аграрни продукти

Специални мерки са предвидени за засилване на пласмента на плодове и зеленчуци

179 милиона евро отделя Европейския съюз през следващата година за маркетингови кампании на храни и аграрни продукти в трети страни. Рекламните кампании ще са насочени основно към растящите пазари в Азия, както и към Мексико и Канада.

"В рамките на Европейския съюз ще се концентрираме върху съществуващите етикети за качество като "био" и защитените географски наименования", поясни агрокомисарят Фил Хоган при представянето на програмата за подкрепа. Специални мерки са предвидени за засилване на пласмента на плодове и зеленчуци. С това ще се поощрява здравословното хранене и ще се отварят нови възможности за европейските овощари и зеленчукопроизводители. Те бяха сред най-засегнатите от руското ембарго.

На подобно внимание ще се радват и животновъдите, които отглеждат овце и кози. За устойчиво произведено месо от тези животни са предвидени също обособени мерки.

Първите обществени поръчки ще бъдат обявени през януари, съобщи Европейската комисия. Право да подават заявления имат производствени организации в селското стопанство и хранителната индустрия.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.