1. Начало
  2. Новини
  3. Инвестиции
  4. Интернет "известността" на ПРСР струва 100 хил. лв.

Интернет "известността" на ПРСР струва 100 хил. лв.

Налице е много щедро разгърната кампания в социалните медии

През 2011 г. министърът на земеделието и храните одобрява Списък на дейностите по линия на техническа помощ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., по който ползвател ще бъде Министерство на земеделието и храните през 2011 г., пише сайтът "Отворен парламент - граждански гласове".

Министерството оценява високо въздействието на Facebook и Twitter, които са "сред най-глобално развиващите се мрежи, както в България, така и в цял свят". Оттам осъзнават факта, че "редица световни институции използват съвременните социални мрежи като информационни портали за своите продукти" и може би това е причината МЗХ, търсейки начини да популяризира Програмата за развитие на селските райони, да включи обявяването на поръчка, чиято цел е разработването на интернет акаунти на Програмата във Facebook и Twitter, "за популяризирането й сред широката общественост и в частност сред по-младото поколение".

МЗХ продължава с анализа на влиянието на социалните мрежи, като вписва, че изпълнението на тази обществената поръчка ще включва "разработването и поддържането на подобен тип страница ...за бърз и пряк достъп до информационни материали на Програмата. Този тип общуване дава и възможност за коментари, както и за обратна връзка с потребителите".

Видимо е, колко много цени подобен тип комуникация МЗХ, след като предвидената  стойност за дейността за срок от една година е 50 000 лв. без ДДС.

За блога "Отворен парламент-граждански гласове"  МЗХ заявиха, че поръчка е възложена чрез процедура по събиране на оферти от лица, до които са отправени покани. Не можахме да установим кой точно е привнесъл така полезното за популяризирането на Програмата, специфично ноу-хау за създаване и поддържане на Facebook страница и Twitter акаунт. Оттам ни посочиха и конкретните адреси, на които да ги открием, тъй като стана ясно, че Програмата има два Facebook и един Twitter акаунт. Определено обаче, успяхме да установим влиянието на създадените интернет инструменти за популяризиране на Програмата, след като се запознахме с тях.

На посочената от МЗХ страница на Програмата във Фейсбук, информация се качва от 4-ти март 2012 г. 

Съдържанието, което генерира страницата е чрез споделяне на материали основно от няколко външни източника – Агро.БГ, Fermer.BG, информационна агенция "Фокус", агенция "КРОСС".

Изключително рядко управляващите страницата създават свои собствени новини - една от които е съобщението, че Програмата за развитие на селските райони от 4 май 2012г., вече има и Twitter акаунт.

Целия материал за рекламната кампания на ПРСР в социалните мрежи четете в рубрика Актуално на портала....

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.