Карло Ламбро, президент на марката New Holland Agriculture: Ще продължим да разработваме пълната си гама продукти и ще разширяваме обхвата на нашите инициативи за чиста енергия, с нови иновации и партньорства

New Holland Agriculture очерта стратегията си за 2021 г. на виртуална европейска пресконференция

В края на февруари New Holland Agriculture проведе първата си виртуална пресконференция в Европа, за да представи своята стратегия и план за предлагане на продукти за първата половина на 2021 г. Това е едно от трите дигитални събития, които марката провежда през февруари, за да поддържа постоянен диалог със своите служители, дилъри и членове на пресата във време, когато обичайните възможности за срещи са ограничени поради ограниченията на Covid-19.

Слоганът на събитието “Let’s get it done… all_ways” изразява способността на New Holland да се справи, като преодолее всички предизвикателства - дори текущата безпрецедентна ситуация.

Солидно представяне в предизвикателни времена

Европейската индустрия на селскостопанското оборудване пострада, като обемите продажби за годината спаднаха във всички сегменти въпреки възстановяването в много страни през втората половина. В този контекст New Holland завърши годината със съвсем леко намален пазарен дял и запази лидерската си позиция на пазари като Италия, Полша, Дания, Белгия, Холандия, Португалия и Украйна.

Карло Ламбро, президент на марката New Holland Agriculture, заявява:

„На световно ниво New Holland завърши годината със солидно представяне, което потвърждава силата на нашата марка. Нашият фокус за 2021 г. ще бъде да консолидираме визията си като марка, предлагаща интегрирани решения. За да направим това, ние ще продължим да разработваме пълната си гама, като ще се стремим да надградим с добавена стойност във всеки селскостопански сегмент и ще продължим да разширяваме обхвата на нашите инициативи за чиста енергия, с нови иновации и партньорства."

Шон Ленън, вицепрезидент на New Holland Agriculture за Европа, добавя:

В Европа първата половина на 2020 г. беше особено предизвикателна, но New Holland предприе незабавни действия, за да осигури безопасността на своя екип и екипите на дилърите си и да защити икономическата си устойчивост. Бързо приложихме действия - някои от които все още съществуват и днес - и насочихме финансови инициативи на различни пазари. През втората половина на годината устойчивостта на нашата индустрия започна да се показва с възстановяване на продажбите.

През 2021 г. стратегическата ни цел е допълнително да утвърдим позицията си на 360-градусова марка, като затвърдим ролята си на лидер, който обслужва потребностите на всички клиенти, предлагайки силни и ценни предложения и изключителни, ненадминати решения.

360-градусовата марка непрекъснато обновява и разширява своята гама

NH360

New Holland непрекъснато инвестира в допълнително подобряване и разширяване на предлагането си с нови гами, модели и иновации, като продуктите, представени на днешното събитие, ще достигнат пазарите през първата половина на 2021 г.:

Тракторът на метан ще бъде доставен на избрани клиенти в Германия, Франция, Италия, Обединеното кралство и Бенелюкс, в подготовка за навлизането му в гамата на New Holland по-късно през годината.

NH2

Две важни партньорства ще донесат нови иновации в сектора на специалността: нов биометан прототип на трактор, който ще бъде тестван в лозята на Фонтанафреда, и иновативна концепция за електрификация на оборудването за лозя и овощни градини, разработена с италианския производител Nobili.

NH1

Комбайнът CH7.70 Crossover Harvesting ™ прави крачка напред в технологиите и производителността, осигурявайки капацитет и гъвкавост, нямащи равни на средния пазар на комбайни.

Новият модел с голям капацитет BigBaler с висока плътност гарантира същата ненадмината производителност, осигурена от спечелилата награда версия Cutter.

Мултифункционалният 6-цилиндров трактор Dynamic Command ™ T6.160 е уникална комбинация от компактен размер, 6-цилиндров двигател и ексклузивния двоен съединител на New Holland.

Решенията за прецизно земеделие ще се разширят допълнително с нови услуги в рамките на MyPLM Connect Portal, като например отдалечените услуги, които позволяват на дилърите да извършват диагностика и софтуерни оператори от разстояние, и пълната интеграция на AgDNA с портала, който автоматично визуализира ключови агрономически данни, водещи до подобрени решения.

Новости има и при колесните товарачи на New Holland, така че да осигурят допълнителни икономии на TCO и още по-добро потребителско изживяване.

През втората част на годината ще последват още нови продукти, с цел подобряване на пълната гама оборудване на New Holland.

Следваща среща с New Holland: YOUNIVERSE (9-18 април), виртуално селскостопанско изложение. New Holland планира допълнителни дигитални събития, за да поддържа редовен контакт със своите клиенти, дилъри и представители на пресата, започвайки с участието си в дигиталното изложение YOUNIVERSE, на което ще посреща гости на виртуалния си щанд. Това ще бъде първото изложение за селскостопанска техника от този вид, домакин на нова интерактивна платформа, която ще преведе участниците в уникално, напълно завладяващо информационно-развлекателно изживяване.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.