Кубота се изкачи на второ място по продажби на трактори за първото тримесечие на 2021 г.

Няколко поредни години японският бранд държеше стабилна трета позиция на пазара

Раздвижване на пазара на трактори у нас. Това показва статистиката на КТИ за първото тримесечие на 2021 г. Новорегистрираните трактори са 298 броя, а за същия период на 2020 г. са били 213 броя. Освен по-добри продажби, се наблюдава и разместване на лидерските позиции. Първо място обичайно се държи от Джон Диър, но пък виждаме, че японската марка Кубота вече заема втора позиция, изместваща бранда Ню Холанд, който остава на трето място.

Успехът на Кубота се дължи на японското качество на машините, които стават все по-популярни сред фермерите, както и на добрата работа на дилърите на Кубота България. Разбира се, фермерите, които са повярвали и са се доверили на марката Кубота и това, че е правилната машина за тяхното стопанство, е най-голямото удовлетворение за екипа на КББГ.

5-годишната пълна гаранция без допълнително заплащане, трите безплатни обслужвания, финансовите условия, които се предоставят на фермерите, са част от предимствата, които предлага Кубота България.

Припомняме, че за 2020 г. беше отчетен спад с 30% в продажбата на трактори в сравнение с 2019-та. Добрата тенденции за по-добри продажби за първите три месеца на 2021 г. може би ще бъде подсилена и от старта на подмярка 4.1 от ПРСР, по която може да се кандидатства за инвестиции в нови трактори.

Какво показва статистиката за новорегистрираните зърнокомбайни за първите три месеца на 2021 г.? Те са 20 брой /с един повече в сравнение със същия период на 2020 г./, като тук отново има разместване на пазарните позиции. Обичайното първенство на бранда Клаас този път се държи от Ростселмаш. Един новорегистиран комбайн повече или общо 6 броя отреждат лидерско място на руския бранд, а втора позиция си поделят Джон Диър и Клаас с по 5 комбайна.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.