1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. SAME DEUTZ-FAHR откри новия си завод в Бандърма, Турция

SAME DEUTZ-FAHR откри новия си завод в Бандърма, Турция

Инвестициите на компанията нарастват до 39.5% през 2013 г.

На 14 май SAME DEUTZ-FAHR откри новия си завод в Бандърма, Турция. Това затвърди присъствието на компанията на турския пазар и в района на Близкия Изток. Това е продължение на скорошното придобиване на 100% от турския бизнес от SAME DEUTZ-FAHR и представлява ключова стъпка за създаване на дългосрочно присъствие на компанията в този важен пазар.

Заводът в Бандърма се присъединява към други производствени обекти на SAME DEUTZ-FAHR, обслужващи не само в региона, но и европейските и пазарите отвъд океана.

„Нашата инвестиция в Турция е изключително важна стъпка в съответствие със стратегията ни за интернационализация на компанията, коментира Лодовико Бусолати, главен изпълнителен директор на SAME DEUTZ-FAHR. – Убедени сме, че пазарът трябва постоянно да се разраства.“

2% растеж на оборота на SAME DEUTZ-FAHR за 2013 г. Той възлиза на 1,211.9 млн. евро
 

SAME DEUTZ-FAHR приключва финансовата година с оборот от 1,211.9 млн. евро, нараснал с 2% през последната година, благодарение на реализацията на неевропейските пазари и представянето на нови висококачествени продукти в Европа. Доходите нараснаха с оперативна печалба, изчислена на 111.3 млн. евро (+11.9%) и печалба преди лихви и данъци на стойност 83 млн. евро (+15.4%). Чистата печалба е нараснала чувствително, достигайки 60.6 млн. евро (+21%).

Инвестициите нарастват до 39.5% на стойност 67.3 млн. евро, основно дължащо се на процеса по интернационализация и обновяването на продуктите, донесло добри отзиви от световните пазари.

Точният брой на персонала на компанията към 31.12.2013 г. се състои от 2946 служители, увеличил се с 104 души в сравнение с предходната година. Изпълнителният директор Лодовико Бусолати заяви: „Ние сме доволни от постигнатите резултати през 2013 г., както по отношение на възможностите и рентабилността, така и по отношение на финансовата стабилност. Това са първоначалните ефекти от стратегията ни за интернационализация. Инвестициите в иновациите, безопасността на работното място и качеството на продуктите са неразделна част от нашето управление и представляват градивните елементи на стратегическото ни развитие.“

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.