Целите и дейностите на проекта са съобразени и съответстват на редица национални и регионални стратегически документи
На 04.06.2015 г. от 10.30 ч. в зала „Анел“ на хотел „Анел“ (гр. София, бул. Тодор Александров № 14) ще бъде проведе откриваща пресконференция по проект № 13-31-42/30.04.2014 г. - „Подобряване на обслужването на гражданите и юридическите лица и осъществяване на ефективен контрол върху дейността на задължените лица чрез реализиране и внедряване на електронни административни услуги“, осъществяван с безвъзмездната финансова подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
На пресконференцията ръководителят на проекта инж. Ивайло Иванов и екипът по проекта ще запознаят присъстващите с основната и специфичните цели на проекта, основните дейности, целеви групи и очаквани резултати.
Целите и дейностите на проекта са съобразени и съответстват на редица национални и регионални стратегически документи, имащи отношение към модернизирането на администрацията.
Проектът е в съответствие с приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление“.
Периодът на изпълнение на проекта е 18 месеца.
Обща стойност на проекта: 792 822,43 лева