1. Начало
  2. Новини
  3. Околна среда
  4. Започна гласуването за „Зелена личност на 2015“

Започна гласуването за „Зелена личност на 2015“

Сред номинираните са кметът на община Бургас и холандец автор на филми за България

b2b Media обяви, че вече са ясни номинираните за престижното отличие „Зелена личност 2015“ – част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“, който се провежда този месец.

Специалната награда на b2b Media е предназначена за хора, които са допринесли за популяризирането и налагането на зелената идея в обществото.

Кампанията се провежда в партньорство с Министерството на околната среда и водите.

Номинациите са публични, както и гласуването. Предложения се приемаха на имейл адрес: office@b2bmedia.bg до 10 май 2016 г.

На Facebook страницата на събитието ще намерите обявени кандидатурите на публични личности, допринесли за популяризирането и утвърждаването на зелената идея в обществото.

Всеки ще може да гласува за своя фаворит във Facebook.

Въз основа на публичното гласуване ще бъде определен и носителят на престижното отличие.

Ето номинираните към момента:

Димитър Николов

Димитър Николов има диплома от Икономическия университет в Москва и е магистър по финансов мениджмънт от СА Свищов. Той бива преизбиран три пъти от гражданите на бургаската община, които продължават да се доверяват на неговата експертиза и лидерство. Неговата обществена дейност включва постове като зам. председател на БТПП за Бургас и регионален представител на КРИБ за областта. Под неговото ръководство община Бургас е инициирала множество „зелени“ проекти, които са пример за екологично развитие и устойчиво управление. Някои от по-интересните инициативи са инсталациите „Соларни дървета“ и „Соларна пейка“.

 Ласка Ненова

Българката Ласка Ненова е мениджър на кампания NowWeMove за Европа и ръководител на сдружение BG Бъди активен. NowWeMOVE e най-голямата европейска инциатива, насочена към промотиране на активния начин на живот, която споделя проста и лесно измерима визия: „100 млн. повече европейци, ангажирани със спорт и физическа активност до 2020 г.”. Кампанията бе отличена с награда от International and European Association Awards като победител в категорията Effective Voice. Наградата „Effective Voice” отчита постигнатите резултати от организации и инициативи, в посока на привличане публичното внимание към определен социален проблем.

 Патрик Смитьойс

Жител на България и родител на две български момичета, Патрик е едновременно очарован от красотата на земята ни и разочарован от безхаберието, с което тя бива осакатявана. Вероятно заради това темите във филмите му са толкова разнообразни: „Истината за българската гора” и „Моята лична болка” разкриват както познати, така и сравнително непознати проблеми за българската екология и околна среда, но сякаш съдържат и въпрос - Битката за българската природа, нейната чистота и цялост тепърва започва. Какво ще направим?

Медии и организации партньори: ЕКОПАК, Savanto, Easyname, Creativegg, ФБТИК, ББЛФ, БАИТ, КАБ, БДВО, BAPM, AgroTV, ECON.bg, сп. Бизнес Лейди, сп. Човешки ресурси, Предприемач, в-к 19 Минути, Fakti.bg,  CSR , Manifesto.bg.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.