1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. Интерагри България отваря спешен телефон за своите клиенти по време на жътва

Интерагри България отваря спешен телефон за своите клиенти по време на жътва

Компанията осигурява директна връзка с експерт на спешната телефонна линия

Сезонът на жътвата е един от най-важните за бизнеса на всеки зърнопроизводител. Това е и времето, в което ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ е на полето денонощно, наравно със своите клиенти, за да се погрижи за тяхното спокойствие и сигурност. По време на жътва комбайнът е подложен на изключително високо натоварване и машината е изложена на огромен риск от непредвидени повреди. Ако това се случи, всяка минута е от значение, защото житото не може да чака. Ето защо през активния сезон за зърнопроизводителите, месеците юни и юли, ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ открива специална телефонна линия за спешни обаждания на тел. 0700 46 666. За да гарантира 24-часово съдействие 7 дни в седмицата, Интерагри България осигурява директна връзка с експерт на спешната телефонна линия всеки работен ден, в рамките на удълженото работно време от 8:00 до 20:00 ч., а в неработните часове ще може да бъде оставено гласово съобщение със заявка на телефонен секретар, която ще бъде обслужена приоритетно още на следващия ден.

По време на жътва високо-квалифицираните експерти на ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ осъществяват навременна диагностика, направена с приоритет и на място, а екипите на сервиз и резервни части  ще работят с удължено работно време от 8:00 до 20:00 ч. през седмицата, както и ще дежурят в почивните дни.

Така ползата за клиента е огромна, т. като целият процес по поръчка и доставка на нeобходимата резервна част се ускорява и от ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ ще могат да гарантират доставка до 24 часа на всички резервни части, поръчани в рамките на работната седмица, а не само за складови наличности. Сервизните екипи ще работят практически денонощно за отстраняване на регистриран проблем на място при клиента. „От тази година ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ предлага опцията заместваща машина при покупката на всеки нов комбайн, но тази опция е валидна и за нашите настоящи клиенти при форсмажорни ситуации, когато повредата няма как да бъде отстранена навременно. С всичко това правим уверена стъпка по посока изграждане на доверени партньорски отношения с нашите клиенти, като сме помислили за комфорта и удобството им всяка минута по време на активния сезон.", добавя Изпълнителният директор на ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ г-н Даниел Минев.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.