Инициатива популяризира интереса към пчеларството

„Осинови кошер“, така се казва инициатива на стартираща компания за иновации в пчеларството. Група млади предприемачи популяризират пчеларския занаят в обществото с иновативен подход. Стартираща компания на млади предприемачи разработва и предлага иновации за улесняване на пчеларския труд. Работейки с хора от бранша, иноваторите разбират, че пчеларите имат нужда от подкрепа в начините, по които предлагат продукцията си. Така започва инициативата „Осинови кошер“. Подробности разказва Владимир Василев, който е част от проекта. 
„Всичко тръгна малко на шега в края на миналата година. Едно момиче се свърза с нас и искаше да подари на своя приятел осиновяването на един кошер. Заради нея направихме така, че по-рано да стартираме кампанията. Само за първите 2 седмици, след като обявихме инициативата, имахме 15 осиновени кошера. Днес, 6 месеца по-късно, имаме близо 600 осиновени кошера."
Така младите ентусиасти основават платформата „Осинови кошер“. Идеята е повече хора да подкрепят пчеларството като се абонират срещу символична сума да получават по поне един буркан мед на месец и възможност за посещаване на пчелина, на който е произведен този мед.
„Ние искаме да направим връзка, връзка между хората, които потребяват меда и пчеларите, които го произвеждат. Затова им даваме възможност да направят посещение на пчелина. Да видят какво е пита с мед, да видят как живеят пчелите и как се грижи един човек за тях. Предлагаме и нещо много хубаво за децата- да кръстят своята пчела майка."
Преди всичко идеята на „Осинови кошер“ е подкрепа за бизнеса. Пчелари с различен обем на производството си вече са част от инициативата.

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина, за да получавате всеки петък най-важната седмична информация.

За още новини – харесайте страницата ни във FACEBOOK.